6 de març del 2010

Reflexions des d'Anglaterra (Slough)

Hola a tothom!

Després de crear aquest blog fa més d'un any, avui he trobat el moment de tunejar-lo una mica i començar... Tot i que no sé a on pot anar a parar. Potser segueix o potser no. La qüestió és que he estat una estona entretingut mirant de posar les fotos i el meu súper currículum del qual n'estic molt orgullós... Tant de currículum "professional" i encara no havia fet mai una llista de les meves "hazañas" esportives... Doncs aquí les tinc més o menys totes recopilades!

Ara mateix estic a la meva habitació a Slough on porto 5 mesos fent unes pràctiques en empresa (UCB-Celltech) biotecnològica, bàsicament optimitzant fermentacions per mirar de produir més i més i més proteïna...

He de reconèixer que està sent una gran experiència. M'ha permès veure el que se sent vivint a un altre país, lluny de casa. Han estat uns mesos molt reflexius; no ha estat fàcil, i per això en dic una gran experiència, si fos fàcil ja no ho seria, des del meu punt de vista. Aquests mesos m'han permès adornar-me de com m'estimo Blanes, bé, jo no diria Blanes sinó tot el que hi ha allà (família, amics, xicota...). Ho he passat molt bé aquí! He fet bons amics, l'ambient a la feina és excel·lent, he viatjat, tinc amics a Londres i Brighton... Com per viure-hi sempre no?! Hehe, la veritat és que m'hi falten moltes coses aquí per ser feliç!

Tot això m'ha fet veure les coses que més trobo a faltar i que vull fer sense parar quan torni a Blanes! Són les aventures... Cada cap de setmana hi ha una cursa esperant, un triatló, un duatló... Mils i mils d'aventures! I direu i a Anglaterra no n'hi han? Doncs si que n'hi han però fer una cursa no és només fer la cursa, si no fer-la amb algú i comentar "la jugada" a posteriori! Explicar-ho a gent que comparteix els teus pensaments i il·lusions i que et permeten somiar en la següent cursa/repte/aventura.
A part d'això, la família! No m'agrada dir-ho molt, però crec que ja ho saben que me'ls estimo tant que per això em costa tant dir-ho! :) I la xicota... Tant emprenyadora com riallera i genial! Per no parlar de la millor colla d'amics que existeix en el món mundial, n'estic segur que no hi ha una colla com aquesta tant polivalent i coordinada i exigent (si faltes un dissabte ja et fitxen ;)). A més, vaig tenir l'honor de compartir la Universitat amb grans aventurers, amb els quals vam fer una gran sortida amb veler per la Costa Brava i una volta a Escòcia amb BTT i fins i tot es va formar un grup d'aventures extremes anomenat ATP que manté viu el somni de la volta al món amb BTT mentre segueix somiant i realitzant altres grans aventures (Camí de Santiago, Marroc, Transpirinenca...).

Amb tot això com voleu que se'm passi pel cap quedar-me a Anglaterra i fer-hi vida... Espero que m'entengueu. Evidentment que hi ha gent que marxa i viu fora de "casa" a un altre país, però les circumstàncies que envolten a cada persona són diferents... I no tinc cap dubte que no m'en penediré mai de no haver-me quedat (i per si cas, escric aquest post i si mai me n'oblido (cosa que em passa força sovint) només em caldrà llegir-lo per recordar-ne tots els motius).

No sé què passara en un futur, però m'agradaria que aquest blog fos testimoni de tots els reptes i aventures que tinc al cap... Que durant aquests mesos he anat madurant gràcies a internet i són les coses que més il·lusió em faria anar fent en els anys vinents... N'hi ha infinitat, no s'acaben mai les coses que es poden fer en aquest món: Nissan Titan Desert (BTT), Cape Epic (BTT), 6h corrent, 100km corrent, Transpyr (BTT), Pedals de Foc (BTT), Iron-Man... Ja sé que sóc un somiador, i no pretenc fer tot això en 1 o 2 anys... Hi ha tota una vida per endavant! Però sense somiar no es va enlloc i tot això que veieu aquí a la dreta han estat somnis que mai pensava que podria fer... I ja estan fets... 22 anys! Crec que no em puc queixar, no?

Per començar seria genial que em donessin la beca per fer el doctorat a Blanes (sobre bacteries en llacs d'alta muntanya) i fer "caixa" per poder començar a esborrar la llista que he escrit en el paràgraf anterior.

Crec que he fet un bon resum de tot el que m'ha passat pel cap durant aquests 5 mesos que porto a Anglaterra. Res més de moment! Espero continuar escrivint per explicar-vos les meves aventures!

Salut!

Tomàs Jr.

3 comentaris:

  1. Tomàs Jr. gran presentació del bloc! Aquella foto al peu de l'Atles és al·lucinant!! Vésa saber quines més ens depara el futur, però això és igual que nosaltres estarem oberts a viure-ho tot. Serà un plaer acompanyar-te en aquests teus reptes ludicoesportius. Endavant amb els somnis! t'ho diu un gran somniador! Somnis i REALISME.

    ResponElimina
  2. Tomàs! has fet un molt bon escrit! En part entenc que et faci vergonya i no pas pel que dius sinò per tots els sentiments que expresses que són molt, molt personals.
    T'he de confessar una cosa: m'ha costat una mica acabar de llegir el text degut a una petita humitat que se m'ha format als ulls...
    Disfruta molt i espero que puguis començar aviat a esborrar coses de la llista i, si no he de morir en l'intent, saps que també pots comptar amb la meva companyia. I sinò, saps que sempre comptes amb el meu suport moral!! ;)
    Estela.

    ResponElimina
  3. Jo m'apuntut. Com que tinc l'orgull de formar part de "la colla" que parles, i part dels nostres estudis universitaris, tot això porta a que també estic una mica grillat.
    Compta amb mi.

    ResponElimina